Slektsforskning

Disse sidene handler om min slektsforskning.

Tegninger

Posted by Bjørn Gunnar Lindalen den 06/25/2011

Min onkel Kjell Jansson var flink til å tegne. Det fikk jeg først vite nå i år. For en uke siden var jeg i Bjørkeli der han vokste opp. I en plastveske fant jeg mange tegninger som han hadde laget. Under her viser jeg noen av dem. Jeg har lagt ut flere på Flickr.

Konge (?) og en gutt som vasker. Er dette fra et eventyr?

Gutt og jente går på skøyter.

Ola Dompidalen gifter seg!

Pumper

Nissen i tønnen. Kan dette være hentet fra et eventyr?

Gutt og gris

En gutt sitter ved grisebingen og spiller munspill.

Legg igjen en kommentar

 
